Regn..

Datum: 2008-05-04 Tid: 19:43:59
Som jag sa i det tidigare inlägget så lyste solen idag men sen blev det mulet och jag hoppades att solen skulle titta fram igen, men det gjorde den inte istället började det spö regna, brr. Det är inte kul med regn, jag hoppas att det blir sol imorgon men det kommer det säkert inte bli, enligt väderprognosen så skulle det bli dåligt väder imorgon också.. :/
Nej nu måste jag gå, jag ska duscha och sen se tv. Vi ses sen och ha en bra söndagskväll allihopa! :D

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch då, inte kul med regn asså.. blir så deppig på ngt sätt :S men det kan samtidigt va mysigt, det beror som sig på. Aaw okej, jo det vart massa tv-tittande för min del med, brukar va fullspäckat om söndagarna hihi. Hoppas du får sova gott sen, själv ska jag gå upp och läsa min kassahandbok, KUL haha eller inte! :D natti natt

2008-05-04 @ 23:51:27
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe.. okej.. haft en bra helg annars då? :)

2008-05-05 @ 12:42:56
URL: http://dindaa.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0