Härliga söndag

Datum: 2008-05-04 Tid: 15:10:00
Idag så är det söndag igen och om du inte har läst mina inlägg förut så säger jag det igen - jag gillar söndagar. :)
Idag så har det också varit sol, men just nu är det mulet.. Men medans det var sol så var jag ute och krattade löv, jag har varit ute nästan hela dagen fram tills nu när det är molnigt ute. Jag hoppas att solen kommer fram igen. :D
Imorgon börjar då som sagt skolan om efter några dagars lov, så då är det bara att köra på de sista skolveckorna i skolan, sen blir det examen, sommarjobb och sommarlov. På sommarlovet så kommer jag nog ta ett antal bilder med kameran och mest med macroobjetivet tror jag, haha. Så då lägger jag nog upp fler bilder här på bloggen också. ;)
Vad har ni gjort idag då och hur är vädret hos er? :)

Ps.
Den 100:e kommentaren har inte skrivits ännu, men det är inte långt kvar. :)

Kram på er och ha en fortsatt bra söndag! ♥




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa

2008-05-04 @ 15:12:11
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag har mest varit inne, vädret är inte det bästa här :( ska du ha för dig ikväll? :) hopppas du har en mysig söndag!

2008-05-04 @ 15:58:08
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0