Glasögon

Datum: 2009-05-30 Tid: 10:30:52
Godmorgon! Igår fick jag ett sms från optikern att mina glasögon var klara att hämtas - förra veckan var jag på en synundersökning för att få mitt körkortstillstånd och då visade det sig att jag behöver glasögon. :) Jag har nu börjat att använda dem och jag ser betydligt bättre, jag hade inte så stort synfel, men jag trodde inte att det skulle bli så stor skillnad, haha. xD
Det känns konstigt att ha glasögon för att jag är inte van, jag känner knappt igen mig själv i spegeln. ;P Jag lägger in någon bild på dem sen, märket är "Vogue". :)

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag har fixat det nu.

tack för hjälpen

2009-05-30 @ 17:59:35
URL: http://flisannss.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0