Välkommen till min nya blogg!

Datum: 2009-01-02 Tid: 15:54:54
Välkommen! :) Ni som har följt min blogg sen mars 2008 kanske har nu upptäckt att jag har raderat  alla mina gamla inlägg (de ligger under kategorin "Gamla inlägg - 2008", så de är inte raderade ännu. :P). Nu är det ett nytt år och jag vill börja om från början! ;)
Den här bloggen kommer att innehålla mina egna fotograferade bilder, bloggdesigner, mitt liv och och mycket annat som jag kommer att få lust att skriva om under denna tid. ;) Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och läsa den så ofta ni kan, ni får jättegärna även ge förslag på annat ni vill läsa om i min blogg! Enjoy! ;P

Följ min blogg med bloglovin
 /Marina Berglund :)

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0