Middag med högarådet

Datum: 2008-05-22 Tid: 20:55:32
Hej allihopa! Idag är det torsdag och solen solen skiner, jippi! Nu har jag också gjort bort mitt svenska prov och min tyska redovisning, så nu har jag bara en no redovisning och en so inlämning kvar. ;)
Jag har just kommit hem efter middagen med högarådet på stan, det var supertrevligt! Det var en mycket trevlig kväll med mycket god mat och skratt, tack för en underbar kväll allihopa! :D Imorgon bitti klockan 8:00 så ska vi gå och ta en fika innan skolan börjar, det ska också bli supertrevligt! :D
Hoppas att ni får en riktigt bra kväll allihopa! :)

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0