En solig tisdag

Datum: 2008-05-20 Tid: 18:07:45

Hejhej! Idag hinner jag inte skriva så mycket, jag måste plugga. Imorgon har jag ett engelska prov, på torsdag har jag en tyska redovisning om Albert Einstein och ett svenska prov, sen på fredag så har jag en no inlämning om vindkraft. Väldigt mycket men det går säkert bra, det är bättre att tänka positivt istället för att tänka negativt. ;)

På torsdag så slutar jag efter lunch i skolan och då är klockan ungefär 12:30. Kring ungefär klockan 18:00 på torsdagskväll så ska jag och mina kompisar från högarådet ut och äta på stan, då har vi som tema ”finklädda”, själv ska jag ha en rosa klänning/tunika, som jag inte har använt någon gång, beställde den för ett tag sen, det ska bli riktigt kul att gå ut och äta. Sen på fredag morgon, ungefär klockan 8:00, så ska vi gå ut och fika innan skolan börjar, det ska också bli riktigt kul. Sen på skolan så ska vi också bjuda elevrådet på fika. xD

Idag så har det annars varit en mycket bra, solen skiner, jippi! Nej nu ska jag nog gå ut i solen och plugga, det är skönt att sitta i solen och plugga. Vi hörs sen och hoppas att ni får en riktigt bra tisdag, det ska jag ha i alla fall. xD

Har du några speciella planer för veckan då? :)


Kommentarer
Postat av: S

Min dag har varit utmärkt!!!

själv då??

tack för den snälla kommentaren!

2008-05-21 @ 17:32:31
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0