Söndag kväll

Datum: 2008-05-18 Tid: 19:30:00
Hejhej allihopa! Idag så har jag gjort lite olika saker, t.ex. photoshoppat, pluggat, städat m.m. Jag gillar verkligen söndagar, det är verkligen en slappardag. Alla säger jämt att de inte gillar söndagar för att de är så jobbiga, då har man hela skolveckan framför sig, men jag tycker inte att de är ett dugg jobbiga, jag gillar söndagar. xD
Vädret har varierat lite idag, både solen och regnet har tittat fram och det har inte heller varit speciellt varmt, men någon annan dag blir det säkert bättre väder får jag hoppas. :)
Nu till veckan har jag grymt mycket i skolan: Två engelska prov, ett svenska prov, en no inlämning, en musikuppvisning (vi har varit i två grupper och spelat en låt på gitarr och piano och nu ska vi redovisa den för de andra) och en tyska redovisning om Albert Einstein. Men jag planerar iförtid när och vad jag ska plugga, då har jag inte allt till sista dagen och jag blir inte lika stressad, det är mycket bra att planera när man ska plugga, det känns inte som att jag har lika mycket då + att jag får mycket tid över till annat. xD
Hur har din söndag varit då? :)

Här är det några macrobilder från igår - jag, Turbo och min syster var ute på promenad och då hittade vi dessa fina blommor. :)

Nej nu ska jag gå och duscha och sen ta det lungt framför tv:n. Vi hörs sen och ha en riktigt bra söndagskväll allihopa! :D

Har du något/några tips om vad du vill att jag ska skriva om i denna blogg? Om du har det kan du lämna en liten kommentar till mig och vem vet kanske kommer jag att skriva om det du tycker är intressant, men om du inte vill lämna en kommentar så kan du skicka ditt tips till min mailadress: [email protected]. :)

Kommentarer
Postat av: E m m y (amafao)

En promenad borde jag också ta, idag har vi fint väder så kanske skulle passa på.. Kanske söt, men ond innerst inne ;P

2008-05-19 @ 11:32:49
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde visa din kläder, typ som ett mode inlägg, kanske dagens kläder:)

2008-05-19 @ 16:04:26

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0