Solen skiner

Datum: 2008-05-29 Tid: 17:24:02
Idag var det en mycket slapp dag i skolan, jag började 9:00 och slutade 14:00. Vi städade ut våra skåp idag också, nu känns slutet nära - det ska bli superskönt med sommarlov, men ändå tråkigt att sluta och börja en ny skola till hösten. Men det är samtidigt mycket spännande att börjag på gymnasiet. xD

Nej, nu ska jag gå ut och njuta av solen som skiner idag, vi hörs sen och hoppas att ni får en bra torsdag allihopa! :D
Hur har din dag varit? :)

Ps. Igår fotade jag många bilder, de kommer snart upp på bloggen. ;)

Kommentarer
Postat av: S

Åhh tack snälla du för den fina kommentaren om bilderna!!

har du fått någon färg idag?

2008-05-29 @ 20:07:03
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0