Solen lyser och jag pluggar

Datum: 2008-05-19 Tid: 16:53:12
Idag lyser solen, jippi! Men tyvärr så är det inte speciellt varmt, men solen lyser i alla fall, då blir jag glad! xD
Annars har dagen varit mycket bra, slutade klockan 14:25 och då hade vi hade idrott som sista lektion och idag så spelade vi brännboll, mitt lag förlorade med 4 poäng, men det var riktigt kul i alla fall. :)
Nej, nu har jag inte tid att sitta här, nu måste jag plugga, jag har mycket denna vecka. Vi hörs senare och ha en riktigt bra dag allihopa! :)
Hur har din dag varit? :)

Ps. Du kan fortfarande tipsa om vad du tycker att jag ska skriva om i denna blogg, något som du tycker är intressant. Du kan antingen lämna en kommenatar här i bloggen eller skicka ett mail till mig: [email protected]. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett mode inlägg, du borde visa din garderob eller nått !!

2008-05-25 @ 21:21:04

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0