Onsdag

Datum: 2008-05-07 Tid: 17:25:49
När jag vaknade imorse så mådde jag så gott, så jag ville bara sova längre, men jag var ju faktiskt tvungen att gå upp annars skulle jag komma försent till skolan och det vill jag ju inte. Men när jag väl kom upp så blev jag pigg. Jag gick till skolan idag också, det är riktigt skönt att gå till skolan på morgonen + att det tar inte så länge, som max 15 minuter. Solen lyste inte idag på morgonen, men det var ändå inte kallt. Sen när jag och en kompis gick hem så började det att dugg regna idag också, just nu regnar det inte men det är mulet utomhus. Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre imorgon och på tal om imorgon så slutar jag efter lunch, då är klockan ca. 12:00, det ska bli skönt att sluta efter lunch. xD
Nu har jag bara berättat om min dag, så hur har eran dag varit? :)

Nej, nu ska jag plugga till tyska-läxan som jag har imorgon, så vi hörs senare och ha en fortsatt bra dag allihopa. :D
Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2008-05-07 @ 17:33:12
URL: http://liisp.blogg.se
Postat av: liis

bara bra ;) kram

2008-05-07 @ 17:39:35
URL: http://liisp.blogg.se
Postat av: Cornelia

Har faktiskt sovit riktigt gott och har faktiskt frisknat till :D

2008-05-07 @ 18:31:56
URL: http://corneliafriman.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0