Min måndag

Datum: 2008-05-05 Tid: 16:10:01
Idag så hade vi högarådsmöte klockan 7:45, det är tidigt men det är inte så farligt. Jag har lärt mig att gå upp, därför att vi har möte varje måndag, det är faktiskt roligt att ha möte. Men vi kunde inte ha möte idag, det var bara jag och två andra som var där, de andra verkade att ha glömt det. :)
Idag så gick brandlarmet i våran skola också, igen. Det visade sig vara ett bränt tacobröd från hk-salen. Branlarmet går väldigt ofta på våran skola, men det är skönt att veta att de kommer så snabbt, vem vet någon gång kan det ju börja brinna på riktigt och då kommer de riktigt snabb, skönt. :)
Imorse så regnade det ute, men nu har solen tittat fram men det blåser riktigt mycket ute, så jag hoppas bara att det blir bättre väder imorgon. xD
Hur har din dag varit? :)

Idag på idrotten använde jag mina nya gympaskor, de är svarta och rosa + att de är supersköna. Jag köpte de i fredags på intersport. :D

Ha en fortsatt bra måndag allihopa! ♥



Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Haha godmorgon ;) eller nu är det med godeftermiddag! Tack desamma :) hoppas du har det varmt och soligt nu

2008-05-05 @ 17:24:41
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se
Postat av: Susanne

Tack desamma :) fina skor förresten!

2008-05-05 @ 18:23:07
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga skor :D

2008-05-05 @ 18:24:54
URL: http://www.beckkaa.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0