Min dopdag (10/5-92)

Datum: 2008-05-10 Tid: 10:09:59
Godmorgon allihopa! Hoppas att ni mår bra, för det gör jag. Jag hoppas också att vädret är bättre hos er, här är det mulet, men jag hoppas att det spricker upp senare idag så att solen kommer fram. :D
Igår så fick ni inte riktigt veta hur min skoldag hade varit, det var sol ute så jag satt inte så jättemycket vid datorn. Jag gick till skolan på morgonen, solen sken så det var riktigt skönt. Jag började 8:30 och då hade vi matematik, sen efter det så hade vi SET --> då ska vi vara tillsammans med klassen och göra olika övningar och efter det så hade vi hk och då vardet Emmas tur att laga mat till mig, jag lagade lax till henne för någon vecka sedan och nu skulle hon göra kyckling till mig (det kallas provmiddag) --> hon gjorde gratinerad kycklingfile med senap, det var mycket gott Emma. :) Sen efetr det så hade vi so och då fick vi tillbaka vårat ekonomiprov som vi gjorde för någon vecka sedan och jag fick MVG (53/55), jag är riktigt nöjd med resultatet och sen som sista lektion så hade vi svenska och då skulle vi läsa. Nu har jag läst ut min tredje bok, vi ska minst läsa två böcker på en termin. xD
Hur var din fredag då? :)
-----
Idag är det min dopdag, för 16 års sedan så döptes jag till Marina (10/5-92), grattis till mig, haha. xD
Nej, nu ska jag gå och fixa till mig. Ha en bra dag och så hörs vi senare. :)
Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: liis

god morgon :)

2008-05-10 @ 10:30:29
URL: http://liisp.blogg.se
Postat av: Jo

Svar: God morgon på dig med! tackar för det ;) Ha en superfin dag i solen!

2008-05-10 @ 10:41:23
URL: http://missvinsarp.blogg.se
Postat av: biljana

sv: Tack :)
Ha en bra dag du med ;)

2008-05-10 @ 12:42:13
URL: http://talktomyhand.blogg.se
Postat av: biljana

sv: haha, tyvärr.. det är fel :) hahaha

2008-05-10 @ 12:44:17
URL: http://talktomyhand.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0