Hmm...

Datum: 2008-05-26 Tid: 16:12:24
Jag fick veta att en hade besökt min blogg och hon sa att headern var borta, hon hade sett det imorse, jag lämnade datorn igår efter att jag hade gjort inlägget "En ny design" och då fanns den där, konstigt... Jag har försökt att hitta felet, utan resultat.. :/ Det beror inte på en viss kommentar att den är borta, jag tar inte åt mig, det är ju bra med negativ kritik också. Men varför måste du vara anonym? Kan du inte stå för din kommentar?
Ska försöka lösa promblemet snarast, kanske inte idag, jag få se om jag hinner jag ska först skriva klart en so inlämning och jag har väldig många nya idéer att lägga till i den. Så nu ska jag gå och skriva so, vi hörs imorgon! :)
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas du får tillbaka headern snart

2008-05-26 @ 19:07:58
URL: http://enibas.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0