Hemma igen

Datum: 2008-05-09 Tid: 18:49:58
Nu har jag kommit hem efter promenaden med Turbo, det var mycket skönt att vara ute och gå. Jag gillar verkligen att vara ute och gå med Turbo, det är verkligen avkopplande, haha. Turbo får också många komplimanger att han är söt och han har så fin päls och det är ju alltid kul att höra. Han får typ alldrig tover i pälsen, jo just det han får det när han äter hundben, han kladdar det i pälsen, haha. Jag ska strax gå och borsta hans päls, så att den bli ännu mjukare och snyggare. Sen någon dag ska jag lägga in fler bilder på Turbo och min katt. :)
Ikväll så ska jag mysa framför tv:n och det är ju alltid skönt. :D
Vad ska du göra ikväll då? :)

Kram på er ♥

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0