Onsdag

Datum: 2008-05-28 Tid: 17:37:37
Nu är den sista so-inlämningen inlämnad till läraren och nu har jag inget annat tills examen, nu kan jag bara ta det lungt så att säga. Vi fick veta resultatet idag på de svenska nationnellaproven idag och jag fick MVG på alla tre delar, nu är jag en mycket lycklig tjej. ;D
Annars har dagen varit mycket bra, men det var sista dagen med riktiga lektioner, mycket sorgligt på ett sätt faktiskt.. :/ Men det kommer säkert att ordna sig. :)

Nej nu ska jag inte sitta här längre, jag ska nog gå ut i solen och fota litegrann. Vi hörs imorgon och hoppas att ni får ha en riktigt bra onsdag allihopa, jag hoppas att vädret är lika bra hos er också! xD

Kommentarer
Postat av: LInda

Stor kram på dig, du är så duktig! Nu måste du fixa alla bilder du tog idag :D

2008-05-28 @ 21:43:02
URL: http://www.lindaberglund.se
Postat av: Sabine

grattis till mvg:na :))

2008-05-29 @ 12:07:15
URL: http://enibas.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0