Härliga fredag

Datum: 2008-05-16 Tid: 17:29:58
Jippi, äntligen fredag! Jag har längtat hela veckan efter fredag, det ska bli mycket skönt med helg nu, jag känner att det behövs och jag hoppas verkligen att det blir fint väder så att jag kan vara ute mycket. Idag så lyser solen, det är såå skönt, jag gillar verkligen solen. xD
Kolla in min systers blogg (klicka här), hon har vekligen fotograferat supersnygga bilder, men jag gillar inte bilden på myran, därför att jag tycker inte om myror. Jag var superrädd för myror när jag var liten och jag tycker fortfarande inte om dem, jo om de låter mig vara ifred och inte klättrar på mina ben så att säga, ahh! :O Haha! Men bilden var supersnygg  men jag gillar som sagt inte myror. xD
Nej nu ska jag ut i solen med Turbo, vi ses sen och hoppas att ni får en riktigt bra dag! :D
Hur har din dag varit då? :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Gör det? Det minns jag inte... kanske det gör! =)

2008-05-16 @ 19:05:37
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; Min fredag var jobbig med rolig. Fick köra bil i ungefär 6 timmar för att några skulle få skriva på en årsredovisning och ska göra samma sak på måndag (fast då inte 6 timmar) ;P. Kvällen blev lugn för var så himla trött. Hur var din fredag då?



ha en trevlig helg!

2008-05-17 @ 12:35:53
URL: http://maliin87.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0