Godmorgon

Datum: 2008-05-23 Tid: 07:40:02
Jag har just fixat klart mig och nu ska jag åka ner till stan och fika med mina kompisar innan skolan börjar, sen när vi kommer till skolan så ska vi bjuda elevrådet på fika, mums! Vi ska ficka därför att det är vårat sista möte och vårat sista möte med elevrådet, sen till hösten drar det vidare till gymnasiet och på min nyvarande skola så ska det väljas ett nytt högaråd, men jag måste bara säga att detta år har varit superroligt med mycket skratt! ;)
Ha en bra fredag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

mysigt med fika ^^

2008-05-23 @ 08:48:35
URL: http://enibas.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0