Fredag kväll

Datum: 2008-05-23 Tid: 19:42:04
Äntligen fredag, det ska bli mycket skönt med helg! Solen har lyst hela dagen idag och det har varit riktigt varmt, det är bara så härligt! Skoldagen var mycket bra idag, nu känner jag att jag att det är inte långt kvar till examen, visst ska det bli skönt med sommarlov men det är samtidigt mycket tråkigt att sluta min skola, jag kommer ju aldrig tillbaka till den, därför att nästa år börjar jag på gymnasiet. När jag väl har börjat så kommer det säkert att gå jättebra! :D
Idag hade vi våran sista hkk-lektion i skolan och idag gjorde vi kladdkaka (vi fick testa en nyttigare variant med kesella --> det var supergott, jag tycker att det smakade mycket godare, men det var ändå inte så stor skillnad). Det kändes mycket tråkigt att det var sista hkk-lektionen, hon (min hkk-lärare) har sagt att jag har mycket stor chans att höja mig till MVG i slutbetyg och det är ju alltid kul att höra! :D Jag tycker att vi har haft ett mycket bra samarbete Emma, tack för de roliga hkk-lektionerna! xD
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag mysa framför tv:n! Vi hörs sen och ha en riktigt bra fredag allihopa! :D
Hur har din fredag varit? :)

None

Kommentarer
Postat av: amanda

kan du inte lägga in dagens outfit någon gång? :) det vore kul :)

2008-05-25 @ 18:28:33

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0