Amafäo har en tävling

Datum: 2008-05-03 Tid: 17:25:47
Amafäo har ett tävling på sin blogg, där du kan vinna denna supersnygga bloggdesign! Vem skulle inte vilja ha den? Den är ju supersnygg! :)
Jag vill vinna den därför att jag bloggar varje dag på min blogg och då vill jag ju självklart ha en snygg design och jag skulle också bli mer motiverad att skriva då, jag är motiverad nu också men jag skulle bli mer motiverad. :)
Denna design skulle passa mig perfekt, jag älskar färgerna rosa och grått tillsammans. xD
Om jag skulle vinna den så skulle jag bli superglad! =D
Så till alla er som deltar i tävlingen, lycka till! :D
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
image28
Ha en superbra dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

91?

2008-05-04 @ 11:41:09
URL: http://lindasfotoblogg.blogspot.com

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0