Söndag morgon

Datum: 2008-06-15 Tid: 11:24:30
Godmorgon! Idag är det ganska fint väder ute, solen skiner inte men det är inte kallt. Jag hoppas att solen ska titta fram idag, därför att jag tänkte gå ut och fotografera idag. xD Det är skönt att det inte regnar idag, det har redan regnat denna vecka och nu vill jag ha sol igen!
På sommarjobbet går det mycket bra också, om någon undrade, haha! :P
Annars har jag inte planerat att göra något speciellt idag, jag får väl se vad som händer. :D

Vad ska du hitta på idag? :)

Kommentarer
Postat av: Lexia

Mja, jag ska nog inte hitta på någonting idag. Läsa bok kanske, haha . :D

2008-06-16 @ 11:31:20
URL: http://lexia.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0