Sommarlov

Datum: 2008-06-05 Tid: 18:33:16
Nu har jag fått sommarlov, jag gick som sagt ut nian igår och det var en mycket bra kväll - en minnesvärd kväll! ♥
Idag har vädret varit mycket bra - solen har lyst hela dagen och det ha varit ungefär 28 grader i skuggan! xD
Nu på måndag så börjar jag att sommarjobba i tre veckor på en camping, jag tror faktiskt att det kommer att bli riktigt kul! Sen efter det så ärjag ledig och jag tror att detta kommer att bli en riktigt bra sommar! ;D
Ha en bra kväll allihopa! :D

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0