Onsdag

Datum: 2008-06-04 Tid: 07:55:54
Godmorgon allihopa!
Vädret är perfekt och det är en mycket bra dag idag, därför att jag får sommarlov ikväll - jag går ut nian. Detta kommer att bli en mycket minnesvärd kväll och dag. xD Nu på morgonen så har vi båtracet- önska min klass lycka till! ;)
Ikväll får vi också veta slubetygen, det ska bli mycket spännade! ;)

Just nu väntar jag på en kompis som ska hämta upp mig och sen ska vi åka till kanalen och jag ska hjälpa henne att bära ut alla sakerna till båten. Vi hörs senare idag och ha en riktigt bra dag allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

åh tack!!! :D och desammma! =)

2008-06-04 @ 11:18:07
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0