Midsommardagen

Datum: 2008-06-21 Tid: 16:09:29
Igår var det midsommarafton och jag hoppas att ni fick ha en mycket bra dag då, det hade jag i alla fall. På morgonen regnade det men sen kom solen fram, det var skönt. : ) Idag är det då midsommarafton och det betyder också att det är en röd dag och stan har stängt, men imorgon skulle några affärer ha öppna och då ska jag dit. ; )
Just nu sitter jag ute i solen med datorn i knäet, men för att kunna se skärmen så har jag ett paraply över den, men solen lyser på benen i alla fall, haha. :P
Sen på måndag börjar den sista veckan av mitt sommarjobb, sen blir det sommarlov på riktigt - det ska bli riktigt skönt! xD

Hur är vädret hos dig idag? : )

Kommentarer
Postat av: sessan

Tack så mycket! Älskar verkligen klänningen, underbart mönster å allt... vill bara att det ska bli varmt nu.



Ha en fin dag du med =)

2008-06-22 @ 14:50:44
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: sessan

Inatt så har det blixtrat och dundrat, idag är det mulet och regn... hallå, vart tog det fina sommarvädret vägen???

2008-06-23 @ 18:27:40
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: sessan

Jo, det hoppas jag med... det har faktiskt regnat så mycket nu =)

2008-06-24 @ 22:28:26
URL: http://sessan82.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0