Klassensdag

Datum: 2008-06-03 Tid: 18:10:03
Idag så hade vi klassensdag och det var verkligen superroligt! Jag kommer att sakna alla i 9A när jag börjar gymnasiet, men ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta! ♥ Tänk så mycket roligt vi har haft tillsammans, vi har verkligen varit en mycket bra klass! :D Imorgon är det som sagt båtracet - vilket innebär att alla nior bygger varsin båt och sen ska vi tävla mot varandra. Vi i 9A kommer att vinna, haha. :P Sen på kvällen är det examen, tiden går verkligen fort, det kändes som att jag nyss började fyran på min nyvarande skola. Jag har gått här väldigt länge, från fyran till nian och det har varit en mycket bra tid måste jag säga! :)
Vädret har verkligen varit kanon idag och enligt väderprognosen så ska det bli ännu varmare imorgon, jippi! xD

Igår hade vi som sagt stadspromenad runt stan, det var som en tipsrunda - det fanns frågor på ett papper och så skulle vi leta rätt på svaret på en liten infoplatta. Min grupp svarade inte på alla, det var bara några stycken som vi inte hittade svaret på, men det spelade ingen roll därför att min grupp vann, jippi! ;D

Nu ska jag städa klart mitt rum och sen i kväll blir det att se "Gossip Girl" och "Desperate Housewives" på kanal5 - jag längtar till det. Ska du se det också? :D
Hur har din dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Sessan

Min dag har varit ganska så seg, efter måndagskul igårkväll =) Imorgon är det sommarlov, ser fram emot det

2008-06-03 @ 18:24:33
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: S

Tack tack :)

när får du sommarlov då?

2008-06-03 @ 20:19:51
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vad bra! :) Min dag har varit kalas bra! :D

2008-06-04 @ 00:49:40
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0