Jobbet är avklarat

Datum: 2008-06-27 Tid: 15:09:53
Nu har jag jobbat klart mina tre veckor på campingen och idag kan man säga att jag får sommarlov igen och det ska bli riktigt skönt att vara ledig nu. xD Det var inte sol idag, men det var ändå inte kallt - det var faktiskt ganska bra väder för att jobba. Nu hoppas jag bara att vädret blir bättre resten av sommaren. :)
Det har varit mycket bra tre veckor faktiskt, jag har lärt känna många nya människor och alla är jättetrevliga. Det kommer vara en tid som jag kommer att minnas. :D

Hur har din dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja min dag har varit bra, hoppas du också haft en bra dag :) kram

2008-06-27 @ 19:17:59
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: linnea

hej du! jag behöver hjälp! =)

hör av dej när du har tid!

2008-07-02 @ 22:55:27
URL: http://pettison.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0