Idag är det måndag

Datum: 2008-06-02 Tid: 17:41:52
Idag hade vi vårat studiebesök på en fabrik och våran stadspromenad runt stan. Det var då skönt att solen lyste i alla fall, det hade inte varit kul att gå om det hade regnat. Vi slutade mycket tidigt idag också, cirka 12:00. :)
Imorgon har vi klassensdag och jag längtar, jag hoppas verkligen att det blir superkul! xD
När jag kom hem tog jag det bara lugnt och njöt av att jag snart tar examen, jag tar examen nu på onsdag (4 juni 2008). Idag fixade jag också felet på Linneas blogg (hon hade gjort en header, men hon fick inte in den på bloggen - det hade raderats något i kodmallen), men nu har hon sin header där + en brun bakgrund som hon ville ha. Igår var jag som sagt mycket trött och då hittade jag inte felet, men nu när jag inte är trött så hittade jag det direkt, haha. :P Jag hoppas att du blev nöjd med hur det blev! ;)
Hur har din dag varit då? :)

Nej, nu ska jag gå ut på en promenad med Turbo. Vi hörs sen och jag hoppas att ni alla får ha en riktigt bra måndag! xD

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0