9A tjalalalala...

Datum: 2008-06-04 Tid: 17:02:06
Vi förlorade i båtracet, men vi hade superroligt tillsammans i alla fall! ;D
Nu har jag fixat klart mig för examen - jag har duschat, fixat naglarna, sminkat mig, fixat håret och kläderna + mycket mer! ;) Nu är jag redo att fara till skolan och få sommarlov, men jag är inte redo att skiljas från alla i klassen. Jag hoppas att vi alla kan träffas någon gång i framtiden - 9A tjalalalala. xD

Nu ska jag strax fara, vi hörs sen och ha en riktigt bra onsdag allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: S

Gått ut 9:an? härlig känsla!!

2008-06-05 @ 10:36:50
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: Dita

sv; hihi tack ska du ha, riktigt somriga är de :D



Hare bra du med

2008-06-05 @ 13:33:03
URL: http://diitaa.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0