Första skoldagen...

Datum: 2008-08-25 Tid: 13:39:48
...gick mycket bra! Vi fick veta vilken klass vi hamnade i, vilka mentorer vi fick och vi fick veta vårat schema också - alltihop känns mycket bra! Jag kom i klass SP1C, med cirka 30 människor till! Den klassen kommer vi bara att gå i ett år, därför att sen väljer alla olika inriktningar och då får vi nya klasser. Men jag tror att vi kommer att ha ett kul år tillsammans, det hoppas jag i alla fall! :D

Nu ska jag gå ut på en promenad med Turbo, vi hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: filippa

har du lust att hjälpa mig gratis med design? :)

2008-08-28 @ 16:18:35
URL: http://filippus.blogg.se/

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0