Beställningsdesigner

Datum: 2008-08-12 Tid: 16:04:54
För att beställa en bloggdesign av mig så ska du skicka ett mail till mig där du berättar hur du vill ha just din design, eller så låter du mig "leka" fritt med den. ;) Jag tycker att det är jättekul att göra bloggdesigner och kunna hjälpa till. Designen kommer jag att visa för dig innan den publiceras på din blogg och om du vill att jag ska ändra något så gör jag självklart det, jag fixar och trixar med den tills du är nöjd. För mig är det väldigt viktigt att du blir nöjd med bloggdesignen och att du ska trivas med den! :)

Idéer som kan vara med:
  • Vilka färger du vill ha i bloggdesignen
  • Bloggnamn
  • Motto eller beskrivning av bloggen
  • Bilderna i headern kan jag erbjuda bildredigering om någon vill det
  • Vill du ha något mönster
  • +andra önskemål, men vet du inte hur du vill ha den så kan du låta mig leka fritt
Så om du är intresserad skicka ett mail till [email protected].

Kram Marina

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0