Strålande sol

Datum: 2008-04-15 Tid: 15:45:44
Ni kan bara gissa hur glad jag blev när jag gick upp ur min säng och öppnade dörren och solen bara sken in i rummet. Det var bara så skönt, då känns det verkligen att våren och sommaren är nära. Men jag var ganska trött också, klockan var 6:45. :D

För ungefär en timme sen så kom jag hem från skolan. Idag så var det våran kortaste skoldagen under hela skolveckan, vi slutade klockan 14:15 och då hade vi musik som sista lektion. Idag så spelade vi "Basket Case" av Green Day, vissa spelade piano, vissa gitarr, vissa elgitarr och en spelade trummor, själv spelade jag gitarr. Det var riktigt kul faktiskt. Sen gick jag hem från skolan, det är inte så långt det tar som mest cirka 15 minuter. Under hela skoldagen så lyste solen utomhus men när jag skulle gå hem så var solen borta men det var ändå ganska varmt. Det var också slaskigt, därför att snön har börjat smälta, bara för någon dag sen så var det nästan snöstorm ute. Då trodde jag nästan att det aldrig skulle bli sommar, inte så troligt kanske. =)

Nej nu ska jag inte sitta här längre, jag kanske ska gå ut och fotografera litegrann. =)
Hur är vädret hos dig idag? :)


Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0