Nu har jag en ny blogg

Datum: 2008-04-12 Tid: 16:26:17
Nu har jag bestämt mig, jag har bytt blogg, jag ville inte ha mitt gamla bloggnamn längre. :)
Om du vill läsa alla mina gamla blogginlägg så kan du klicka här. =)
På ett sätt känns det tråkigt att byta, därför att jag har så många blogginlägg i min gamla blogg och just nu har jag bara två stycken här, men snart ska det bli fler inlägg på denna blogg. Jag har många fina minnen från min gamla blogg, tack för alla fina månader lillamy2.blogg.se, kanske återvänder jag någon dag, jag får se. =)


När jag ser på dessa bilder som jag har fotat sommaren 2007 så längtar jag verkligen till sommaren. Jag gillar alla årstider på olika sätt, men just nu vill jag ha sommar. :D
Vilken årstid gillar du bäst?

Ha en bra dag! =)

Kommentarer

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0