Det känns tråkigt att sluta

Datum: 2008-04-29 Tid: 17:40:02
Nu har jag lov, som jag har sagt tidigare, haha. Jag känner verkligen att det behövs, så att jag kan vila ut mig och sen köra på de sista veckorna på högstadeiet. Tiden går verkligen fort, det kändes som att jag nyss började högstadiet och nu ska jag iväg till gymnasiet, men det blir säkert jättebra! :)
Det jag kommer att sakna från min nuvarande skola är alla klasskompisar, lärare och skolan. Jag har gått på våran skola sen årskurs 4 och nu till årskurs 9, så du kan förstå att det känns tråkigt att sluta. Men det blir ändå kul att börja på en ny skola, men det tråkiga med det är ju att jag kommer att splittras från alla klasskompisar. Jag kommer att sakna er alla, ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. ♥
Jag vill också tacka alla mina underbara lärare som jag har haft under min skolgång, tack för all kunskap, ni kommer också alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. ♥
Men nu ska jag bara njuta av de sista veckorna som vi har tillsammans och ta en dag i taget, det är ju faktiskt ett tag kvar. :)
Hoppas att ni alla nu får ha en riktigt bra dag och så hörs vi senare! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Har gått i samma skola sen sexårs och ska sluta i nian. Det kommer bli jättejobbigt att lämna min skola

2008-04-30 @ 09:11:58
URL: http://thetastesofme.blogg.se

Hej! Alla kommentarer måste godkännas av mig och det som jag anser är olämpligt kommer inte att publiceras på denna blogg, men de andra kommer att publiceras. Ha en superbra dag allihopa! :D Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0